26 Ağustos 2015 Çarşamba

Gitmeyişin

Bir tren vagonundayız seninle,
karşılıklı oturuyoruz.
ben sana bakıyorum;
ağaçları geçiyoruz
ve elektrik direklerini...
ellerin diyorum,
yalnızca o tütünü sarmak için yaratılmış olamaz
başka bir amacı olmalı;
çözemiyorum

Bir istasyonda duruyoruz,
gözlerimin hizasından kalkıp gitmenden korkuyorum
ve bir daha gelmemenden...
saçların diyorum,
yüzünü kapatıyor gibi
ve sen onların arkasından bakıyorsun;
saçlarını yadırgıyorum

Her istasyonda
binenler inenlerin yerine geliyor
sendeki "bana" birinin gelmesinden korkuyorum,
yerimden kalkmıyorum,
korkumu yadırgıyorsun
gözlerin diyorum;
gözlerinin içinde kendimi görmek istiyorum

Son istasyona yaklaşıyoruz,
ayrılığa kepenk kapatmışız
dudakların diyorum,
dudakların ince ve beyaz
kendimden başkasının zikredilmesine dayanamıyorum

Ağustos / 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder