19 Ekim 2013 Cumartesi

Yaş Ortalaması

cahit sıtkı'ya göre sevgilim
yaş otuz beşe geldi mi yolun yarısı
bindokuzyüzaltmışlılara bakarsan
otuzunu aşıp dereceye girenlerde 
ortalama ömür
hesabım doğruysa elli beş buçuk eder
yani yolun yarısı
yirmi yedi virgül yediyüz elli
araya devlet trafik falan girmezse 
on sekiz buçuk yıl ömrüm var demektir
şimdi ikimiz bir çocuğa dursak
dokuz ay on gün kalsa tembellik edip
ben göremezdim onsekizinci yaşını
ne konuşur ne düşünür ne yapardı
yani şimdi ikimizi bir çocuğa dursak
tembellik edip dokuz ay on gün kalsa
ben onsekizinci yaşını göremezdim
bulutların bulut aşkın aşk olduğu yaşını 
en güzel en cesur en tehlikeli yaşını
insan kendi biçtiği ömre ağlar mı 
düşünüyordum da sevgilim
yarısı gözümde kuruyan bir gözyaşı
benim 
aklıma düşen 
bu acı

1977

Nevzat Çelik - Sevgili Yoldaş Kurbağalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder